Kundesenter


Retur og angrerett

Retur av vare

Du kan søke opp tidligere fakturaer på denne siden for å finne den som inneholder produktet du ønsker å returnere. Når returforespørsel er sendt til oss, vil du lenger ned på siden få en oversikt over status for dine forespørsler.

Angrerett

For å benytte deg av "Angrerett" logg inn via "Min side" og registrer det produktet du ønsker å returnere. Du vil i løpet av 1-2 virkedager motta informasjon om hvordan du returnerer ditt produkt. Vi gjør oppmerksom på at åpent kjøp følger samme kriterier som angrerettloven.

Følgende unntak har kun 14 dagers angrerett:

  • Produkter kjøpt med abonnement (mobiltelefoner, nettbrett, GPS med simkort o.l)
  • Programvare der forseglingen er brutt.

Vi minner i tillegg om følgende:

  • Elektroniske varer som media og utvidede garantipakker o.l kan ikke returneres.
  • Varer som er tatt i bruk utover det å åpne forpakningen for å sjekke og bekrefte om produktet er det man har bestilt kan gi avkortning ved retur.
  • Angreretten gjelder kun for forbrukere.

Mangel eller skade på leveringen

Varen min mangler. Hva gjør jeg?

  • Hvis en eller flere varer mangler i forsendelsen din (som er med på leveringsbekreftelsen) ber vi deg kontakte Kundesenteret på tlf 46 46 24 24 eller sende en epost til info@foto.no. E-posten må inneholde ditt kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen(e) som mangler.

Jeg har mottatt feil vare. Hva gjør jeg?

  • Hvis du har mottatt en annen vare enn den som står på ordrebekreftelsen din må du ta kontakt med Kundesenteret på tlf 46 46 24 24 eller sende en epost til info@foto.no. Pass på å oppgi ditt kundenummer og ordrenummer samt en kort beskrivelse av hva som er feil.

Varen min er transportskadet. Hva gjør jeg?

  • Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev
  • Ta så umiddelbart kontakt med Kundesenteret på tlf 46 46 24 24 eller send e-post til info@foto.no.
  • Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på produktet og emballasjen

 

Varen er på lager på web og i butikk
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Dette er en bestillingsvare
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.