Kundesenter


Ofte stilte spørsmål:

Hvor er pakken min?

For å spore pakken din kan du logge inn på "Min side", klikke på "Ordreoversikt". Gå til feltet for "Pakkesporing" og søk opp aktuell ordre eller se alle ordrer. Alternativt kan du laste ned Posten og Bring sin sporingsapp her.

 

Hvordan sender jeg varer i retur?

For å sende ordren/pakken din i retur kan du logge inn på "Min side", klikke på "Retur". Når returforespørsel er sendt til oss, vil du få en oversikt over status for dine forespørsler.

 

Handlekonto eller delbetaling?

Foto.no tilbyr via Santander Consumer Bank AS handlekonto ved kjøp. Med handlekonto har du mulighet til å kjøpe det du har lyst på i dag og betale senere. Vi gir deg muligheten til å utsette betalingen eller å dele opp betalingen med faste månedsbeløp.

 

 - Betal senre

 - Kontokreditt inntil kr. 75 000,-

 - Slå til på gode tilbud

 - Kjøp det du virkelig ønsker deg.

Nyttige linker

Frakt og levering

 

Retur - åpent kjøp

 

Betaling

 

Om Foto.no

 

Chat med oss

Vi har åpent fra mandag - fredag 10:00- 18:00

Lørdag: 10:00 - 16:00

Ring oss

Vi har åpent mandag - fredag 10:00 - 18:00

Lørdag: 10:00 - 16:00

Du treffer oss på telefon: 46 46 24 24

Send e-post

Send oss en e-post på

info@foto.no

 

Varen er på lager på web og i butikk
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.